Гарантія

РЕГЛАМЕНТ ГАРАНТІЙНОГО І СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.    Цей Регламент відповідно до вимог законодавства України про захист прав споживачів (надалі законодавство), положень нормативної документації умов укладених договорів визначає основні умови гарантійного обслуговування побутового електричного і бензинового інструменту.

2.    У разі виявлення недоліків виробів, споживачі мають право заявити передбачені вимоги підприємствам, що виконують їх функції за місцезнаходженням споживача (надалі  сервісні центри) протягом 12 місяців з дня продажу пристрою.

3.    Впродовж гарантійного періоду вироби з недоліками підлягають ремонту або заміні на нові аналогічної марки (моделі, модифікації). Вирішення питання доцільності ремонту або заміни виробів залишається за сервісними центрами.

4.    Гарантійний ремонт виконується відповідно до типу інструменту:

4.1.    Професійний тип -  комерційне використання інструменту, але не більше 6 (шести) годин щоденно.
4.2.    Побутовий тип - використання інструменту для побутових потреб, але не більше 20 (двадцяти) годин в місяць.

5.    Гарантія не поширюється на недоліки виробів або приладдя, що виникли внаслідок:

5.1.    Недбалого ставлення або використовування не за призначенням; дій третіх осіб; порушення визначених інструкцією з експлуатації  умов і правил транспортування, зберігання або користування, зокрема впливу надвисокої або наднизької температури, вологості, запиленості, слідів вогню, механічного ушкодження або ушкодження електричною дією, потрапляння всередину корпуса будь-якої рідини, окрім місць, де потребує того інструкція з експлуатації, комах, сторонніх речовин, істот і предметів. При цьому не має значення, яку частину виробу ушкоджено.
5.2.    Несанкціонованого тестування, спроб або внесення змін у конструкцію; ремонту або технічного обслуговування підприємствами, яким не надані відповідні права.
5.3.    Термін гарантії обчислюється з дня роздрібного продажу.
5.4.    Недоліки виробів або приладдя в період дії термінів гарантії усуваються сервісними центрами.
5.5.    Ремонт виробів, приладдя з недоліками в межах гарантійного терміну здійснюється сервісними центрами безкоштовно, для бензоінструменту за пред'явленням несправної продукції в комплекті з ріжучим інструментом (пила - з шиною і ланцюгом, тример - із струнною головкою та/або диском), наявність в баку палива (для пили - палива і мастила для змащування ланцюга), а після припинення гарантії – за кошти споживачів.
5.6.    Вироби та приладдя з недоліками приймаються авторизованими сервісними центрами для ремонту в межах терміну гарантії за умови пред’явлення оригіналу належним чином заповненого  талону на гарантійний ремонт з печаткою (штампом) продавця і документів, що підтверджують факт і дату укладання договору про роздрібну купівлю-продаж (товарний, касовий чек і таке інше). А також за наявності повної комплектації (допоміжні рукоятки, упори, патрони тощо) та оригінальної упаковки.
5.7.    Відповідальність за якість технічного і гарантійного обслуговування виробів покладається на сервісний центр.
5.8.    У разі, коли в період чинності гарантійного терміну, ремонт з технічних причин неможливий, сервісній центр надає споживачу відповідний акт, на підставі якого споживач самостійно вирішує питання стосовно заміни або повернення вартості виробів та приладдя з недоліками безпосередньо з суб’єктом підприємницької діяльності , у якого вони придбались.

6.    Гарантія не поширюється у випадках:

6.1.    Використання електро чи бензоінструменту у комерційних цілях, а також не за призначенням.
6.2.    Інструмент наданий у розібраному вигляді чи з наявністю слідів самостійного розкриття інструменту.
6.3.    Використання затуплених ріжучих інструментів.
6.4.    На вузли і деталі що є витратними і такими, що швидко зношуються, до яких відносяться: пильний ланцюг, пильна  шина, зчеплення і пружини  зчеплення (за наявності кольорів побіглості),  свічка запалення, стрічка гальма ланцюга,  повітряний  фільтр, паливний  фільтр, кришки  бачків,  струнні головки тримерів, ріжучі ножі тримерів, гнучкі приводні вали, гвинти натягувачів ланцюгів, шнур приводу стартера. Ремонт із заміною вищезгаданих вузлів може здійснюватися сервісним центром на прохання клієнта і за його рахунок.


6.5.    Якщо інструмент має наступні ознаки несправностей:

  • залягання (завальцовування) поршневого кільця;
  • подряпини і потертості на поверхні циліндра або поршня;
  • підпал пружин зчеплення, оплавлення механізму стартера;
  • обрив гнучкого валу тримера, зрізання шестигранного посадочного отвору на корпусі струнної головки;
  • наявність іржі на металевих частинах інструменту;
  • забивання пилом і гряззю внутрішніх порожнин інструменту;
  • засмічення системи охолоджування великою кількістю бруду, тирси;
  • обриви і надрізи сполучних проводів органів управління;
  • гнутий шпиндель;
  • механічне ушкодження кнопки включення;
  • деталі повністю зношені в результаті інтенсивної експлуатації;
  • зміна кольору обмотки електродвигуна;
  • ушкодження штепселя внаслідок електричної іскри;
  • відсутність чи заміна штепселя;
  • пошкодження, викликані перевантаженням чи недостатньою вентиляцією.

6.6.     Гарантія не розповсюджуються на пристрої та аксесуари, якщо їх заміна не передбачена конструкцією та не зв’язана з розбиранням виробу:

  • акумуляторні батареї, елементи живлення, зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої;
  • чемодани, монтажні пристрої, інструмент, документацію в комплекті виробу;
  • патрони з дрилів та перфораторів, мастила, вугільні щітки, шнури живлення;
  • свічки на бензоприлади, елементи зчеплення, ланцюги та направляючі шини.

Дотримання цього регламенту забезпечить Вам гарантію терміном на 12 місяців. Після закінчення терміну гарантії ми не несемо відповідальності за можливі поломки, але ми завжди надамо вам технічну консультацію та післягарантійне обслуговування.